Bakan Koca, belirti göstermeyen ama testi pozitif çıkan vakaların tabloda yer almadığını söyledi, nasıl yani?

Sağlık Bakanı Fahrettin  Koca, dün ortaya çıkan günlük vaka sayısının 30 bin civarı olmasıyla ilgili,

Belirti göstermeyen ama testi pozitif çıkan vakaların tabloda yer almadığını söyledi.

Dünkü açıklamalara mahsus bir hatadan mı bahsedildi, belirti göstermeyenler korana değildir mi dendi, testler hatalı oluyor belirtileri esas alıyoruz mu denmek istendi anlaşılamadı.

Selma Sevinç

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Sağlık Haberleri

Yazın en büyük tehlikelerinden biri: Gıda zehirlenmesi
Kavurma ve köfte yerine eşek eti yedirmişler!
İstihbarat Direktörü Gabbard: ABD, Covid'e yol açan Wuhan araştırmalarını finanse etti
Diş hekimlerinden eğitim standardı tepkisi
Şikâyetinizin olmaması tansiyonunuzun normal olduğu anlamına gelmez!