Yeni Malatyaspor ile sözleşme imzaladı: Sadık Çiftpınar'dan Fenerbahçe'ye duygulandıran veda mesajı

Yeni Malatyaspor ile sözleşme imzalayan Sadık Çiftpınar, Fenerbahçe’ye veda mesajı yayınladı.

Sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Sadık Çiftpınar, "2.5 yıl boyunca onurla, gururla terlettiğim şanlı Fenerbahçe formasına bugün itibari ile yeni hedefler doğrultusunda veda ediyorum. Bu süre zarfında birlikte çalıştığım hocalarıma, değerli kulüp personellerimize, kader birliği yaptığım takım arkadaşlarıma, hiçbir zaman desteğini üzerimden eksik etmeyen başkanımız Sayın Ali Koç’a, kıymetli yönetim kurulu üyelerimize, ve son olarak ilk günden bugüne kadar beni kendilerinden biri gibi görüp bağrına basan, koşullar ne olursa olsun bana sonsuz destek veren büyük Fenerbahçe taraftarına çok teşekkür ederim.

Özlenilen, beklenilen zaferlerin yakın zamanda gelmesi dileğiyle, benden yana olan haklarım helaldir, sizler de hakkınızı helal edin. Sağlıcakla kalın…" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'