Volkan Demirel'den Galatasaray'a: Dışarıdan 11 adam toplasak, onlar da toplasa, yine biz kazanırız

Fenerbahçe'nin eski kalecisi Volkan Demirel'den Galatasaraylıları kızdıracak açıklamalar geldi. Demirel derbi öncesi "Dışarıdan 11 adam toplasak, onlar da toplasa, yine biz kazanırız" ifadelerini kullandı.

.Yıllarca Fenerbahçe formasını giyen ve şimdilerde sarı lacivertlilerin teknik heyetinde yer alan eski kaleci Volkan Demirel, Galatasaray derbisi öncesinde çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Kulüp televizyonuna konuşan Demirel derbiyle ilgili, "Fenerbahçe taraftarı rahat olsun. Hafta sonu Fenerbahçelilerin bayramı olacak.

Dışarıdan 11 adam toplasak, onlar da toplasa, yine biz kazanırız. Geçen sene bir istisna oldu. Derbi galibiyetine bir yıl ara girdi. 20 yılda bir olur, belki 50 yılda bir olur. Bundan sonra hiç olmayacak" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'