UEFA Avrupa Ligi: Galatasaray, Ajax'a kaybetti

UEFA Avrupa Ligi'nde Galatasaray, Ajax'a deplasmanda 2-1 kaybetti.

Galatasaray Ajax'a deplasmanda 2-1 kaybetti.

UEFA Avrupa Ligi'nde Galatasaray, Ajax'la karşılaştı. Sarı-kırmızılılar bu sonucun ardından Play-Off turu oynamaya hak kazandı.

Ajax'ın gollerini Traore ve Fitz-Jim attı. Galatasaray'da Osimhen ağları havalandıran isim oldu.

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, "Avrupa Ligi'ndeki ilk mağlubiyetimizi aldık. Bunun üzüntüsünü yaşıyoruz. İlk 8'e kalma adına bizim için önemli bir maçtı. Mükemmel oynamasak da pozisyonlar ürettik. Bu kadar pozisyondan en az 3 tanesini atmamız gerekirdi. Özellikle savunmada hatalar yaptık. Rakibimiz de bunu cezalandırdı. Bugünkü mağlubiyetten dolayı üzüntülüyüz ancak yeniden başımızı kaldırıp lig maçına hazırlanacağız. Avrupa'da devam ediyoruz. Buna odaklanacağız. Buraya gelip bizi destekleyen taraftarlarımıza bir galibiyet vermek istiyorduk. Bunu başaramadığımız için üzgünüz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'