Türkiye ilk kez Dünya Şampiyonası'nda yarı finalde

Türkiye A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dünya Şampiyonası'nda ABD'yi 3-1 mağlup ederek tarihinde ilk kez yarı finale yükseldi.

Türkiye A Milli Kadın Voleybol Takımı, Tayland’da düzenlenen FIVB Kadınlar Dünya Voleybol Şampiyonası’nda ABD ile karşı karşıya geldi.

Indoor Stadium Huamark, Bangkok salonunda oynanan mücadeleyi Ksenija Jurkovic (Hırvatistan), Sasiprapa Pimthongkhonburi (Tayland) yönetti.

Türkiye, çeyrek finalde ABD'yi 3-1 mağlup ederek tarihinde ilk kez yarı finale yükseldi ve adını dünyanın en iyi 4 takımı arasına yazdırmayı başardı.

A Milli takım, yarı finalde 6 Eylül Cumartesi günü saat 11.30'da Japonya ile karşılaşacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'
A Milli Takım, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'