Türkiye Biatlon Şampiyonası yarın başlıyor

TÜRKİYE Kayak Federasyonu 2021 faaliyet programında yer alan Türkiye Biatlon Şampiyonası yarın başlıyor.

TÜRKİYE Kayak Federasyonu 2021 faaliyet programında yer alan Türkiye Biatlon Şampiyonası yarın başlıyor.

Erzurum'da bulunan Kandilli Biatlon ve Kayaklı Koşu Merkezi'nde ilk defa gerçekleştirilecek organizasyon için tüm hazırlıklar tamamlandı. Ülkemizde 12 yıldır yapılan biatlon branşının ilk Türkiye Şampiyonası olma özelliğini taşıyan organizasyona 100'ün üzerinde sporcunun katılması bekleniyor.

Türkiye Kayak Federasyonu olarak biatlonda ilk kez büyük bir organizasyona imza attıklarının altını çizen Başkan Ali Oto, "Tüm ekibimiz ile birlikte organizasyonun hazırlıklarını tamamladık. Avrupa standartlarında bir organizasyon olacak. İlk olmasının heyecanıyla tüm sporculara, görevlilerimize, hakemlerimize ve teknik ekibimize başarılar diliyorum" diye konuştu.

(FOTOĞRAFLI)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'