Trabzonspor, Süper Lig'in 6’ncı haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı maç için İstanbul'a gitti.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde teknik direktör Eddie Newton yönetiminde saat 15.30'da basına kapalı olarak gerçekleştirdiği antrenmanla hazırlıklarını tamamlayan bordo-mavililer, daha sonra havalimanına gelerek saat 19.00’da uçakla İstanbul'a hareket etti. Bordo-mavilileri bir grup taraftar da havalimanında karşılayarak tezahüratlar eşliğinde İstanbul’a uğurladı.
Trabzonspor’un Fenerbahçe maçı kafilesinde Uğurcan, Erce, Arda, Atakan, Hosseini, Campi, Edgar Le, Vitor Hugo, Pereira, Serkan, Marlon, Kamil Ahmet, Flavio, Baker, Safa, Ahmet, Bilal, Diabate, Abdülkadir Ömür, Yusuf, Nwakaeme, Afobe, Djaniny, Plaza olmak üzere toplam 24 oyuncu yer aldı.
Bordo-mavililer, yarın saat 19.00’da Ülker Stadyumu’nda Fenerbahçe ile karşılaşacak.
Trabzonspor, İstanbul’da
Trabzonspor, Süper Lig'in 6’ncı haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı maç için İstanbul'a gitti.
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'