TFF Başkanı Büyükekşi'den 'yabancı kuralı' açıklaması

TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi, tartışılan yabancı oyuncu kuralının sezon sonuna kadar değişmeyeceğini söyledi

Spor Toto Süper Lig'de altıncı hafta geride kalırken yabancı oyuncu kuralı tartışmaları gündemden düşmüyor.

Kulüplerin teknik direktörleri 8+3 kuralı nedeniyle 11 oluşturma ve oyuncu değişikliği yapma konusunda duydukları sıkıntıyı dile getirirken yabancı oyuncu kuralının değiştirileceği iddiaları gündeme bomba gibi düşmüştü. TFF'nin gündeminde ise böyle bir maddenin bulunmadığı ortaya çıktı.

Habertürk TV'den Ayhan Şensoy'a açıklama yapan Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi, ''Yabancı kuralı bu sezon 8 artı 3 şeklinde devam edecek. Kulüplerin bir talebi olmadı. Zaten biz de değiştirmeyi düşünmüyoruz'' ifadelerini kullandı.

Mevcut kuralda takımlar ilk 11'de 3 yerli futbolcu oynatmak zorunda. Sezon sonuna kadar bu şekilde devam edecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'