Tecrübeli oyuncudan basketbol severleri üzen karar! 'Şimdi ailemi ve sağlımı ilk sıraya koyma zamanı'

Brooklyn Nets forması giyen LaMarcus Aldridge NBA'den emekli olduğunu açıkladı.

Uzun yıllar Portland Trail Blazers ve San Antonio Spurs formaları giyen LaMarcus Aldridge emekliliğini duyurdu. Tecrübeli oyuncu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kalbinde ritim bozukluğunu olduğunu söylerken bir veda mesajı yayınladı.

Aldridge'in paylaştığı mesajda şu ifadeler yer aldı:

"Son maçımda düzensiz kalp ritmiyle oynadım. O gece kalp ritmim daha da kötüye gitti ve beni endişelendirdi. Ertesi sabah neler olduğunu takımla paylaştım ve kontrole gittik. Şu anda çok daha iyi olsam da o gece yaşadıklarım en korkunç şeylerden biriydi. Bu sebeple emekli olmak için zor bir karar verdim. 15 yıldır basketbolu birinci sıraya koyuyordum ancak şimdi ailemi ve sağlımı ilk sıraya koyma zamanı."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'