Süper Lig’de toplam 14 defa seyircisiz maça çıkan cimbom geçen sezon Rizespor, Trabzonspor, Alanyaspor ve Ankaragücü’ne mağlup olurken, bu sene de Kasımpaşa ve Alanyaspor’a yenildi. Galatasaray, 14 maçlık dönemde Beşiktaş, Gaziantep FK, Başakşehir, Antalyaspor ve Fenerbahçe karşılaşmalarında da 2 puan kaybetti. Sarı-kırmızılar 14 maçta 3 galibiyet, 6 mağlubiyet, 5 beraberlik aldı. Kaybedilen puan ise 28.
Seyircisizlik cimbomu vurdu
Küresel pandemi sürecinde seyircisiz oynanmaya başlayan maçlar Galatasaray'a hiç yaramadı. İlk olarak geçtiğimiz sezonun 26. haftasında Beşiktaş'a karşı seyircisiz oynamaya başlayan sarı-kırmızılılar o günden beri ligde çıktığı maçlarda yalnızca 3 galibiyet alabildi.
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'