Sakaryaspor taraftarı stada girdi; hakem karşılamayı başlatmadı

Sakaryaspor'u Vanspor'u 2-0 mağlup ettiği 2. Lig play-off karşılaşması, seyircilerin stada girmesi nedeniyle gecikmeli olarak başlatıldı.

Misli.com 2. Lig play-off'larında oynanan Sakaryaspor - Silahtaroğlu Vanspor FK müsabakası, stadyuma taraftarların girmesi nedeniyle karşılaşmanın hakemi tarafından yaklaşık 20 dakika gecikmeli başlatıldı. 

Sakarya yerel basınında yayınlanan haberlere göre 20:00'de başlaması planlanan karşılaşmanın hakemi Erkan Özdamar, tam kapanma ve sokağa çıkma kısıtlamasına rağmen Sakarya Yeni Atatürk Stadyumu'na yaklaşık 200 seyircinin kaçak şekilde girmesi sebebiyle maçı başlatmadı. Sahaya çıkmayan Özdamar, stadyumdaki seyircilerin dışarı çıkarılmaması durumunda maçı başlatmayacağını belirtti.

Taraftarların tribünden çıkarılmasının ardından ilk düdük, 20 dakika gecikmeli şekilde çaldı. Polis, tribüne yeniden girmeye çalışan taraftarlara müdahale etti. 

Karşılaşma, ev sahibi ekibin 2-0 üstünlüğü ile sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'