Sağlık çalışanlarının katıldığı tenis turnuvası sona erdi

Yeni tip koronavirüs salgınına karşı verdikleri mücadeleyi yılmadan sürdüren sağlık çalışanlarına yönelik üst düzeyde hijyen tedbirleri alınarak...

Yeni tip koronavirüs salgınına karşı verdikleri mücadeleyi yılmadan sürdüren sağlık çalışanlarına yönelik üst düzeyde hijyen tedbirleri alınarak düzenlenen "Sağlık Çalışanlarına Özel Tenis Turnuvası" sona erdi.

Spor İstanbul tarafından düzenlenen ve 213 sağlık çalışanının katıldığı özel turnuva kıyasıya mücadeleye sahne oldu. Final müsabakalarının ardından düzenlenen ödül töreninde ise şampiyonlara ödüllerini İBB Destek Hizmetleri Daire Başkanı Mansur Güneş verdi.

ŞAMPİYONLAR ÖDÜLLERİNE KAVUŞTU

18+ Tek Kadınlar Turnuvası'nda şampiyonluğa Merve Herduman, 18+ Tek Erkeklerde ise şampiyonluğa Alp Yakut ulaştı.

35+ Tek Kadınlar turnuvasında yaşanan kıyasıya mücadeleyi kazanan isim Emel Pehlivan oldu. Bir diğer kategori olan 35+ Tek Erkekler de şampiyonluğu Özer Özdemir elde etti.

Turnuvanın son finali olan Çift Erkeklerde de şampiyon Ahmet Yelkencioğlu ve Suat Nail Ömeroğlu çifti oldu.

(FOTOĞRAFLI)DHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'