PFDK, Fenerbahçe için kararını verdi

PFDK, Fenerbahçe'ye sportmenliğe aykırı davranışlarından dolayı para cezası verdiğini açıkladı.

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, Fenerbahçe'ye sosyal medya üzerinden sportmenliğe aykırı davranışlarından dolayı 100 bin Tl para cezası verdiğini açıkladı. Ayrıca, Fenerbahçe yöneticisi Selahattin Baki'ye 45 bin Tl, Alper Pirşen'e ise 30 bin Tl para cezası verildiğini açıkladı.

PFDK'dan yapılan açıklama şöyle:

"Fenerbahçe A.Ş.'nin kulüp resmi sosyal medya hesabından sportmenliğe aykırı açıklamalarda bulunulmasından dolayı 100.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına,

Fenerbahçe A.Ş idarecisi Selahattin Baki'nin, sportmenliğe aykırı açıklamalarda bulunulmasından dolayı olay tarihinde yürürlükte ve lehe olan FDT'nin 38. Maddesi uyarınca 45.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına,

Fenerbahçe A.Ş. idarecisi Alper Pirşen'in, sportmenliğe aykırı açıklamalarda bulunulmasından dolayı olay tarihinde yürürlükte ve lehe olan FDT'nin 38. Maddesi uyarınca 30.000.-TL para cezası ile cezalandırılmasına,

Karar verilmiştir.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'