Petkimspor hız kesmedi

ING Basketbol Süper Ligi'nde FIBA 2022 Avrupa Şampiyonası Elemeleri nedeniyle sezona verilen aradan sonra düşme hattındaki OGM Ormanspor'u 83-76 yenen Petkimspor,...

ING Basketbol Süper Ligi'nde FIBA 2022 Avrupa Şampiyonası Elemeleri nedeniyle sezona verilen aradan sonra düşme hattındaki OGM Ormanspor'u 83-76 yenen Petkimspor, son 4 maçta 3 galibiyetle çıkışını sürdürdü. Uzun süre alt sıralarda kaldığı ligde yeniden silkinen Petkim, 22 haftada 9 galibiyete ulaşarak alt sıralarla bağını koparıp iyice rahatladı.

Petkimspor Antrenörü Kestutis Kemzura, galibiyete rağmen halen düzeltmeleri gereken şeyler olduğunu söyledi. Kemzura, "Özellikle ikinci periyotta ortaya koyduğumuz iyi oyun farkı oluşturdu. Harcadığımız pozisyonlar yüzünden maçı zamanında bitiremedik. Son bölümde yaptığımız hatalara rağmen şans yanımızdaydı. İyi savunma yaptık ve önemli atışları isabete dönüştürdük. Galibiyetten dolayı mutluyuz ama bazı şeyleri düzeltmemiz lazım" açıklamasını yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'