Olimpiyat şampiyonu cimnastikçiye dört yıl ceza

2016 Rio Olimpiyatlarında şampiyon olan Oleg Verniaiev, doping yaptığı gerekçesiyle spordan dört yıl men cezası aldı.

Sosyal paylaşım sitesi Instagram hesabından konu hakkında bilgi veren 27 yaşındaki sporcu, son testinde yasaklı meldonyum maddesine rastlandığı gerekçesiyle Cimnastik Etik Kurumu (GEF) tarafından spordan dört yıl men edildiğini duyurdu.

Söz konusu maddenin vücuduna nasıl girdiğini bilmediğini iddia eden Verniaiev, cezaya itiraz etmek için Uluslararası Spor Tahkim Mahkemesine (CAS) başvuracağını belirtti.

Ukrayna'nın 2020 Tokyo Olimpiyatları'na katılacak cimnastik takımı listesinden geçen hafta çıkarılan Verniaiev'in ceza almasına yol açan söz konusu maddeyi kullandığı gerekçesiyle Rus tenisçi Maria Sharapova da 2016 yılında spordan 15 ay men edilmişti.

Rio 2016'da birer altın ve gümüş madalya kazanan Verniaiev'in, 6 Avrupa, 3 Avrupa Oyunları ve bir dünya şampiyonluğu bulunuyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'