Mustafa Denizli gözyaşlarını tutamadı! 'Büyük Mustafa olarak döndüm'

18 yıl sonra Süper Lig'e çıkan Altay'ın Teknik Direktörü Mustafa Denizli, maç sonunda göz yaşlarına hakim olamadı.

TFF 1. Lig, play-off finalinde Altınordu'yu mağlup eden Altay, 18 yıl sonra Süper Lig'e döndü. Oyuna ikinci yarıda dahil olan Marco Paixao, 89. dakikada galibiyeti getiren golü kaydetti. 

Maçın son düdüğünün ardından büyük sevinç yaşanırken Mustafa Denizli maç sonunda göz yaşlarına hakim olamadı. 

Mustafa Denizli maç sonunda yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"Ne söyleyeyim. Ömrüme ömür kattı. Çok yaşadım şampiyonluklar ama bu farklı bir şey. Duyguları tarif etsem tarif edemem. Konuşabilsem konuşamam. Geriye dönüp baktığımda bütün gençliğim burada geçmiş.

18 yıl, acı tatlı günler. Bütün gençlik yıllarımı bu kulübe vermişim. O da bana bugünleri vermiş. Ne olabilir ki? Altay, önünde ‘Büyük’ ismi olan tek kulüp. Büyük Mustafa olarak döndüm."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'