Mauro Icardi'nin 2 penaltısını kurtaran Arda Akbulut'tan açıklama!

Fethiyespor kalecisi Arda Akbulut, 2-1 kaybettikleri Galatasaray maçının ardından görüşlerini aktardı.

Ziraat Türkiye Kupası'nda Fethiyespor, sahasında Galatasaray ile karşılaştı. Mücadelenin ardından Fethiyespor'un kalecisi Arda Akbulut, maç sonu değerlendirmelerde bulundu.

Karşılaşmada takım oyununa vurgu yapan genç file bekçisi, "Galatasaray gibi büyük bir kulübe karşı iyi oynadık. Böyle kenetlenmiş bir takım gördüğüm için çok mutluyum. Darısı diğer maçlara" ifadelerini kullandı.

KURTARDIĞI PENALTILAR İÇİN AÇIKLAMA

Kurtardığı penaltıya da değinen Arda Akbulut, o anı şöyle anlattı:

"Tamamen kalecilikte hissiyat… O tarafa vuracağını hissettim Mauro Icardi'nin, oraya atladım. Nasip, kurtardım."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'
Mark McKenzie'den Türkiye'ye övgü: 'Farklı ve zorlu bir rakip'
İzmirli sporcular Astana’dan madalya ile döndü
Kolombiya Dünya Kupası'nda ikide iki yaptı! Demokratik Kongo'yu tek golle devirdi...