Koronovirüse yakalanmış, yoğun bakıma alınmıştı... Kayserisporlu futbolcu hakkında yeni gelişme

Hes Kablo Kayserispor'un koronavirüse yakalanan Brezilyalı futbolcusu Gustavo Cambanharo'nun yoğun bakımdan çıktığı açıklandı.

Hes Kablo Kaysersipor forması giyen Gustavo Campanharo, ülkesi Brezilya'da koronavirüse yakalandı. Durumu ağırlaşan futbolcu yoğun bakım alındı. Yapılan tedaviye yanıt veren Campanharo, bugün yoğun bakımdan servise alındı.

Sarı kırmızılı kulüpten yapılan yazılı açıklamada, "Covid-19 nedeniyle yoğun bakımda tedavi gören oyuncumuz Gustavo Campanharo’nun sağlık durumunun iyiye gitmekte olduğunu ve normal servise alındığını mutlulukla öğrenmiş bulunuyoruz. Futbolcumuza geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede aramıza bekliyoruz" ifadelerine yer verildi.

29 yaşındaki futbolcu, sağ dizinde oluşan ödem nedeniyle tedavi olmak için ülkesine gitmişti. Ön libero ve merkez orta saha mevkiinde oynayan Campanharo 2020 - 2021 sezonunda 24 maçta forma giyerken, 1 gol attı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'