Kerem Aktürkoğlu'ndan Fenerbahçe'ye mesaj!

Benfica forması giyen milli oyuncu Kerem Aktürkoğlu'nun UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki maç öncesi Fenerbahçeli yöneticilere mesaj yolladığı ortaya çıktı.

Fenerbahçe’ye transferi beklenen Benficalı Kerem Aktürkoğlu, sarı-lacivertli yöneticilere mesaj yolladı.

Milli oyuncu, sarı-lacivertli yöneticilere, “Beni almadan İstanbul’a dönmeyin, Fenerbahçe’yle şampiyonluk yaşamaya geleceğim” ifadesini kullandı.

ALİ KOÇ LİZBON'DA KALACAK

22.5 milyon Euro’luk teklifine yanıt bekleyen Fenerbahçe’de başkan Ali Koç ve yönetici Hakan Safi, Kerem’i perşembe günü İstanbul’a getirmek için maçtan sonra Lizbon’da kalacak.

Benfica son dakika fikir değiştirip fiyatı artırmazsa transferin bitmesi bekleniyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'
A Milli Takım, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'