Kayserispor'da Bayram Bektaş dönemi sona erdi

Süper Lig takımlarından Hes Kablo Kayserispor'da teknik direktör Bayram Bektaş ile yollar ayrıldı.

Süper Lig takımlarından Hes Kablo Kayserispor'da teknik direktör Bayram Bektaş ile yollar ayrıldı.

2020 - 2021 Sezonu öncesi Kayserispor ile 3 yıllık sözleşme imzalayan teknik direktör Bayram Bektaş ile bugün oynanan Çaykur Rizespor maçı sonrası yollar ayrıldı. Rize deplasmanı dönüşü kulüpten yapılan açıklamada, "Çaykur Rizespor karşılaşması sonrası teknik direktörümüz Bayram Bektaş ve ekibiyle yollarımızı karşılıklı anlaşarak ayırma kararı vermiş bulunmaktayız. Bayram Bektaş ve ekibine takımımıza hizmetleri, emekleri için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi.

Sarı - Kırmızılılar teknik direktör Bayram Bektaş yönetiminde 2 galibiyet alırken, 4 müsabakadan da yenilgi ile ayrıldı.

(FOTOĞRAFLI)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'