Kadıköy'deki derbide gülen taraf Galatasaray oldu

Galatasaray, Fenerbahçe'yi 2-1 yenerek Ziraat Türkiye Kupası'nda yarı finale çıktı.

Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final eşleşmesinde Fenerbahçe, Galatasaray’ı konuk etti.

Takımlar sahaya şu ilk 11'lerle çıktı:

Fenerbahçe: İrfan Can Eğribayat, Skriniar, Yusuf Akçiçek, Çağlar Söyüncü, Kostic, Amrabat, Fred, Oğuz Aydın, Szymanski, Talisca, En-Nesyri.

Galatasaray: Günay Güvenç, Kaan Ayhan, Sanchez, Abdülkerim Bardakcı, Eren Elmalı, Torreira, Sara, Lemina, Yunus Akgün, Barış Alper Yılmaz, Osimhen.

Zafer sarı kırmızılıların oldu

Sarı kırmızılılar maçı 2-1 kazandı. Böyle yarı finale yükselen taraf Galatasaray oldu.

Galatasaray'a maçı kazandıran goller Osimhen'den geldi. İlk golü 10'uncu dakikada bulan Osimhen, ikinci golünü 27'nci dakikada penaltıdan attı.

Sarı lacivertliler 45+1'inci dakikada Szymanski'nin golüyle farkı bire düşürdü: 2-1.

İkinci yarıda gol sesi çıkmadı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'