İttifak Holding Konyaspor - Çaykur Rizespor maçının ardından

Süper Lig'in 15'inci haftasında İttifak Holding Konyaspor, sahasında Çaykur Rizespor ile 1-1 berabere kaldı.

Süper Lig'in 15'inci haftasında İttifak Holding Konyaspor, sahasında Çaykur Rizespor ile 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan

İttifak Holding Konyaspor Teknik Direktöre İsmail Kartal, geçen hafta alınan galibiyet nedeniyle maça iyi ve moralli başladıklarını ifade ederek, "'İlk 15 dadikada gol oldu. İki tane yüzde yüz pozisyonu kaçırdık. Kazanan taraf olabilirdik. Rizespor'un da pozisyonları vardı. İkinci yarı oyunu dengelemeye çalıştık. Ama sonuçta duran toptan dönen kontro ile beklemediğimiz gol yedik. Bu kadar sakat ve hasta oyuncular nedeniyle, aynı oyuncular üzerine yük biniyor. Yük dağıtılamıyor. Oyuncularımız elinden geleni yaptı. Kazanamıyorsan, kaybetmeyeceksin. 1 puan aldık. Oyuncularımı tebrik ediyorum'" diye konuştu.

STJEPAN TOMAS: "'1 PUAN FENA DEĞİLDİ'

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Stjepan Tomas, Konyaspor deplasmanın aldıkları 1 puanın önemli olduğunu belirterek, "'Zor maç olacağını biliyorduk. Kötü gol yedik ama sonrasında toparladık. Baskı yatık. Kenarlardan hücum yaptık. İkinci devreye daha iyi başladık. Hem kenarlardan hem merkezden hücum yaptık. Gol de yaptık. İki pozisyon daha vardı ama atamadık. Konyaspor'dan 1 puan almak fena değil'" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'