Karaman, "Üç puan önemliydi, çok ihtiyacımız vardı. Buradaki olumluların üzerine koyarak, eksikleri de geliştirerek maçlara çıkmamız gerekiyor. Ankaragücü büyük camia. Tribünler açık olsa burada 50 bin kişi olurdu. Oyuncuların da bunu benimsemesi gerekiyor" ifadelerini kullandı.
Hikmet Karaman açıklamalarda bulundu: Bunları maalesef konuşmuyoruz.
Ankaragücü Teknik Direktörü Hikmet Karaman, "11'e 11 bitirmek önemliydi. Skordan memnunum ama 90 dakikadan memnun değilim. Bunları maalesef konuşmuyoruz. Oyuncular da bu galibiyetlerde sarhoşlukta kalıyorlar. Büyük takımlar, 2-0'da 10 kişi de olsa geri gelebilir. 3. golü atıp öyle rahatlamamız lazımdı" dedi.
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'