Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü kutladı

Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, yayımladığı mesajla çalışan gazeteciler gününü kutladı.

Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, yayımladığı mesajla çalışan gazeteciler gününü kutladı.

Başkan Aydın mesajında şu cümlelere yer verdi:

"Bilindiği gibi 10 Ocak günü gazetecilerin çalışma haklarında önemli iyileştirmeler getiren 212 Sayılı Kanunun yürürlüğe girdiği 1961 tarihinden bu yana ülkemizde "Çalışan Gazeteciler Günü" olarak kutlanmaktadır. Gazetecilik, kamunun bilgilendirilmesi ve aydınlatılmasında demokrasinin temel taşlarından biridir. Birey ve devlet arasındaki şeffaflığın sağlanmasına katkı sunan gazetecilik, yöneten ve yönetilen arasında kurduğumuz köprüye güç katmaktadır. Basın, bilgi paylaşımının, halkı bilgilendirmenin ve demokrasinin en önemli vasıtalarından biridir. Halkın gerçekleri öğrenmesinde ve düşüncelerini ifade etmesinde etkili bir araçtır. Bu yönüyle basın, kamu görevi ifa etmekte, halkın meselelerini duyurarak kamuoyu oluşmasına katkıda bulunmaktadır. Bu vesileyle Gazetecilerimizin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler gününü kutluyor ve kendilerine mesleklerinde başarılar diliyorum."

(FOTOĞRAFLI)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'