Göztepe yeniden Süper Lig'de!

1'inci Lig'de ikinci Süper Lig bileti Göztepe'nin oldu. Evinde Gençlerbirliği'ni konuk eden sarı-kırmızılılar maçı 2-0 kazanarak 2 sene sonra Süper Lig'e döndü. Maçın ardından ise Gürsel Aksel Stadı'nda yer yerinden oynadı.

Göztepe Trendyol 1. Lig'in 32. haftasında sahasında Gençlerbirliği'ni Fırat Can Üzüm'ün (77) ve Pascal Lundqvist'in (90+3) kaydettiği gollerle 2-0 mağlup etti.

Sarı-kırmızılılar bu sonuçla birlikte, 1. Lig'de bitime 2 hafta kala 66 puanla 2. sıradaki yerini garantileyerek Süper Lig'e yükselmeyi başardı.

2021-2022 sezonunda Süper Lig'e veda eden Göz-Göz, 2 sezonluk aranın ardından gelecek sezon yeniden Türkiye'nin en üst liginde mücadele edecek.

Süper lig'e yükselen ikinci takım

Sahasında 176 gündür maç kaybetmeyen İzmir ekibi, Eyüpspor'un ardından Süper Lig'e yükselmeyi garantileyen ikinci takım oldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'