Gençlik ve Spor Bakanı Kasapoğlu'ndan Avrupa Süper Ligi açıklaması 'Katılımcılık ilkesiyle çelişiyor'

Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 12 takımın ortak bildiri ile açıkladığı Avrupa Süper Ligi organizasyonunun katılımcılık ilkesiyle çeliştiğini ifade etti.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 12 takımın ortak bildiri ile açıkladığı Avrupa Süper Ligi organizasyonunun katılımcılık ilkesiyle çeliştiğini ifade etti.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, 12 takımın ortak bildiri ile kurduğu Avrupa Süper Ligi projesiyle ilgili olarak kişisel sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Bakan Kasapoğlu, konuyla ilgili olarak, "Avrupa Süper Ligi projesinin futbolun yanı sıra bütün spor organizasyonlarının bir değeri olan “katılımcılık” ilkesiyle çeliştiğini düşünüyorum. Futbolda mevcut koşulların el birliğiyle geliştirilmesi gerektiğini düşünmekle birlikte; tüm spor camiasının, sporun katılımcı ve birleştirici ruhu için birlikte hareket edeceğine inanıyorum" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'