Galatasaraylı Ahmed Kutucu: 'Önemli olan 3 puan'

Galatasaraylı oyuncu Ahmed Kutucu, 1-0 kazandıkları Başakşehir maçının ardından görüşlerini aktardı.

Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu ilk hafta maçında sahasında RAMS Başakşehir'i 1-0 mağlup etti.

Mücadele sonrası Galatasaray'da galibiyet golünü kaydeden Ahmed Kutucu, açıklamalarda bulundu.

"EN ÖNEMLİSİ 3 PUAN"

Golü için mutlu olduğunu belirten Kutucu, "İyi bir mücadeleydi. Başakşehir'i de tebrik ederim. En önemlisi 3 puandır. Golüm için de çok sevindim. Takıma katkıda bulundum. Güzel bir gece oldu benim için. Uzun süre sonra gol attım. Tabii ki mutluyum. En önemlisi 3 puandır benim için" ifadelerini kullandı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'
Mark McKenzie'den Türkiye'ye övgü: 'Farklı ve zorlu bir rakip'
İzmirli sporcular Astana’dan madalya ile döndü
Kolombiya Dünya Kupası'nda ikide iki yaptı! Demokratik Kongo'yu tek golle devirdi...