Galatasaray'da "yeni yönetim kurulu üyeleri" seçildi!

Türk Telekom Stadı'nda gerçekleştirilen olağanüstü genel kurul toplantısında 3 yıl süre ile görev yapacak olan üyeler seçildi.

Galatasaray Sportif AŞ'nin yeni yönetim kurulu üyeleri seçildi. Kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre; "05.03.2021 tarihinde saat 14.00'da  Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’nda  gerçekleştirilen olağanüstü genel kurul toplantısında yeni yönetim kurulu üyeleri seçilmiştir" denildi.

3 yıl süre ile görev yapmak üzere seçilen yönetim kurulunda şu isimler yer aldı:

Mustafa Cengiz (Yönetim Kurulu Başkanı),

 Abdurrahim Albayrak (Yönetim Kurulu Başkan Vekili),

 Yusuf Günay (Yönetim Kurulu Üyesi),

Oytun Özer (Yönetim Kurulu Üyesi),

Maruf Güneş (Yönetim Kurulu Üyesi),

Mustafa Ergi (Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi),

 İlyas Gezer (Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi).

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'