Galatasaray, Liverpool’u 1-0 mağlup etti

Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray, konuk ettiği Liverpool’u 1-0 mağlup etti.

UEFA Şampiyonlar Ligi ikinci hafta karşılaşmasında Galatasaray, İngiltere'nin Liverpool ekibi ile karşı karşıya geldi.

RAMS Park'ta saat 22.00’da oynanan maçı Fransa Futbol Federasyonu'ndan hakem Clement Turpin yönetti.

Galatasaray 16. dakikada Victor Osimhen’in penaltıdan attığı golle Liverpool karşısında 1-0 öne geçti.

Karşılıklı atakların olduğu maçta başka gol sesi çıkmadı ve Galatasaray, Şampiyonlar Ligi ikinci hafta karşılaşmasında sahasında Liverpool’i 1-0 mağlup ederek 3 puan aldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'
A Milli Takım, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'