Galatasaray ile Fenerbahçe arasında 'kargo' polemiği

Galatasaray'ın şampiyon olmasının ardından, geçen hafta iki kulübün resmi sosyal medya hesapları üzerinden başlayan polemik büyüdü: Kargonuz teslim edilemedi.

Kargo polemiği, önceki hafta Fenerbahçe'nin 1-0 yendiği Galatasaray'ın paylaşımıyla başladı. Galatasaray, galibiyet serisine son veren Fenerbahçe resmi hesabından yaptığı "Ligde bilmem kaç maçtır yenilmiyabksdvkavskdjfbksçdafbaksçdnjadlbfpbdiafbr" paylaşımını alıntıladı ve "Ligde bilmem kaç yıldır şampiyon olamıyskdokadoskodkaosdkaofjgdjıasjıK" yazdı.

Karşılıklı paylaşımların ardından Galatasaray "Hediyeniz yola çıktı. @fenerbahce" notuyla çekilen bir ironik video yayınladı.

Sarı-lacivertliler ise buna "Kargonuz teslim edilemedi. 1905 nolu gönderiniz alıcı tarafından "Bizde harama yer yok" notuyla teslim alınmamış ve iade edilmiştir" paylaşımı yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'