Galatasaray, Alanyaspor deplasmanını 2-1'lik galibiyetle geçti

Süper Lig'de Galatasaray, deplasmanda karşılaştığı Alanyaspor'u 2-1 mağlup etti.

Trendyol Süper Lig'de 27'nci hafta mücadelesinde Galatasaray deplasmanda Alanyaspor'a konuk oldu. Gain Park Stadyumu'ndaki mücadeleyi Yasin Kol yönetti.

Zorlu karşılaşmada Alanyaspor 23'ncü dakikada Tonny Vilhena'nın attığı golle 1-0 öne geçti. İlk yarı 1-0 Alanyaspor üstünlüğü ile tamamlandı. İkinci yarıda 51'inci dakikada Galatasaray'ın atağında Findan Aliti topu kendi ağlarına gönderdi, Galatasaray maçta eşitliği yakaladı. 62'nci dakikada Galatasaray'ın golcü futbolcusu Victor Osimhen attığı golle takımını 2-1 öne geçirdi.

Karşılaşmada Alanyaspor'da Fidan Aliti ve Reis Lima sarı kart görürken, Galatasaray'dan ise Barış Alper Yılmaz, Mario Lemina, Eren Elmalı, Fernando Muslera, Alvaro Morata, Roland Sallai, Ahmet Kutucu sarı kart gördü. Galatasaray'ın yedek kalecisi Günay Güvenç ise 46'ncı dakikada kırmızı kart gördü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'