Fenerbahçe'den Beşiktaş'a: Transfer için resmi açıklama geldi

Beşiktaş, Fenerbahçe'de forma giyen Cengiz Ünder'in satın alma opsiyonuyla birlikte transfer ettiğini duyurdu.

Beşiktaş, Fenerbahçe'de forma giyen Cengiz Ünder'in satın alma opsiyonuyla birlikte transfer ettiğini duyurdu. 

Transferi ilk olarak Fenerbahçe duyurdu. Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “Kulübümüz, oyuncumuz Cengiz Ünder’in satın alma opsiyonu ile birlikte kiralık transferi konusunda Beşiktaş kulübü ile sezon sonuna kadar anlaşmaya varmıştır. Futbolcumuza sakatlıktan uzak bir sezon dileriz” denildi.

Beşiktaş resmi sitesinden yapılan açıklamada ise, "Beşiktaşımıza Hoş Geldin Cengiz Ünder. Profesyonel futbolcu Cengiz Ünder’in 2025-26 sezonu sonuna kadar satın alma opsiyonlu geçici transferi hususunda Fenerbahçe SK ile anlaşmaya varılmıştır. Cengiz Ünder’e şanlı formamızla başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız" ifadelerine yer verildi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'
A Milli Takım, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'