Fenerbahçe'de 4 futbolcu koronavirüse yakalandı Fenerbahçe Spor Kulübü, 4 futbolcunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı. 26 Ocak 2022 Çarşamba 14:51 Fenerbahçe, 4 futbolcunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.Ayrıntılar gelecek... İlk yorum yazan siz olun {{message}} UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Gönder Spor HaberleriŞenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgüArda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'