Fenerbahçe maçının ardından Galatasaray'dan paylaşım!

Fenerbahçe'nin Süper Lig'de Fatih Karagümrük'e deplasmanda 2-0 mağlup olduğu maçın ardından Galatasaray sosyal medya hesabından yapılan paylaşım dikkat çekti.

Galatasaray sosyal medya hesabı, Fenerbahçe'nin Fatih Karagümrük'e deplasmanda 2-0 yenildiği maç sonrası “Konsantrasyon” paylaşımı yaptı. Söz konusu paylaşım taraftarlarca büyük etkileşim aldı.

Galatasaray yaptığı paylaşıma "Hedef 2026 yolunda yarın akşam 50 bin aslan omuz omuza RAMS Park'ta" notunu düştü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'
Mark McKenzie'den Türkiye'ye övgü: 'Farklı ve zorlu bir rakip'
İzmirli sporcular Astana’dan madalya ile döndü
Kolombiya Dünya Kupası'nda ikide iki yaptı! Demokratik Kongo'yu tek golle devirdi...