Fenerbahçe maçında tepki çeken pankarta açıklama

Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Ligi maçında Victoria Plzen taraftarlarının açtığı pankarta Çekya cephesinden açıklama geldi.

UEFA Avrupa Ligi'nin 4'üncü haftasında Fenerbahçe, Viktoria Plzen'e konuk oldu. Bu mücadele öncesi Victoria Plzen taraftarları "Türklerle savaş olmalı" yazılı pankart açtı.

Birçok Türk futbolsever sosyal medyada söz konusu pankarta tepki gösterdi.

Viktoria Plzen cephesi maç sonrası söz konusu pankartla ilgili açıklama yaptı.

Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

"Bu birebir 'Aslan Asker Şvayk' kitabından bir alıntıdır. Türk ile savaş olmalı dediğinde Türk'e karşı değil Türk ile savaş demektir. Aslında esprili bir yaklaşım savaş anlamı içermiyor. Bu, kitaptan bir alıntıdır. Üzerinde çok durmamak gerekir."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'
A Milli Takım, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'