Fenerbahçe deplasmanda Başakşehir'i 4-1 mağlup etti

Başakşehir, Süper Lig'de sahasında ağırladığı Fenerbahçe’ye 4-1 mağlup oldu.

Trendyol Süper Lig'in 35. haftasının açılış maçında Başakşehir sahasında Fenerbahçe ile karşılaştı. Burak Pekkan'ın yönettiği mücadele Başahşehir Fatih Terim Stadyumu'nda oynandı.

Karşılaşmanın 20. dakikasında Başakşehir'in kazandığı penaltı vuruşundan Krzysztof Piatek yaralanamadı. 44. dakikada Mert Müldür attığı golle Fenerbahçe'yi 1-0 öne geçirdi. İlk yarı sarı-lacivertlilerin 1-0 üstünlüğü ile tamamlandı.

Mücadelenin ikinci yarısında Milan Skriniar (60.) attığı golle Fenerbahçe'yi 2-0 öne geçirdi. 86. dakikada Fenerbahçeli golcü futbolcu Youssef En Nesyri attığı golle skoru 3-0'a getirirken, Başakşehir'de Ömer Fatuk Beyaz (90) skoru 3-1'e getirdi. Mücadelenin uzatma dakikalarında oyuna sonradan dahil olan Fenerbahçeli futbolcu Oğuz Aydın attığı golle Fenerbahçe'yi 4-1 öne geçirdi. Karşılaşma 4-1 Fenerbahçe'nin üstünlüğü ile tamamlandı.

78 puana ulaşan Fenerbahçe, Galatasaray'ın maç eksiği ile birlikte puan farkını 5'e düşürdü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'