Fenerbahçe, Beşiktaş'ı 3-2 mağlup etti

Trendyol Süper Lig’de Beşiktaş, sahasında ağırladığı Fenerbahçe’ye 3-2 mağlup oldu.

Trendyol Süper Lig’in 11. haftasında Beşiktaş, Fenerbahçe’yi konuk etti. Beşiktaş Park’ta saat 20.00’de başlayan maçı hakem Ali Yılmaz yönetti.

Ev sahibi Beşiktaş, 5. dakikada El Bilal Toure ve 22. dakikada Emirhan Topçu’nun attığı golle Fenerbahçe karşısında 2-0 öne geçti. Beşiktaş, 26. dakikada Orkun Kökçü’nün kırmıza kart görmesiyle sahada 10 kişi kaldı. Hakeme tepki gösterdiği için Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın da kırmızı kart gördü.

Fenerbahçe 32. dakikada İsmail Yüksek, 45 artı 3. dakikada Marco Asensio ve 83. dakikada Jhon Duran’ın attığı gollerle Beşiktaş karşısında skoru 3-2 yaptı.

Karşılaşmada başka gol olmadı ve Fenerbahçe, Beşiktaş deplasmanından 3-2 galip ayrıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'
A Milli Takım, Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti
Vincenzo Montella'dan istifa sorusuna yanıt: 'Bunu bekleyen varsa...'
Christian Pulisic'ten Türkiye maçı açıklaması: 'Hedefimiz 3 puan'