Fatura netlik kazanıyor: Fenerbahçe'yi nasıl bir ceza bekliyor?

Fenerbahçeli bir grup taraftarın Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin lehine yaptığı tezahüratın faturası netlik kazanıyor.

UEFA, Fenerbahçe'nin Ukrayna temsilcisi Dinamo Kiev'le oynadığı Şampiyonlar Ligi 2. ön eleme turu rövanş maçında, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin lehine tezahürat yapması nedeniyle soruşturma başlatmıştı.

NTV Spor'da yer alan habere göre 'uygunsuz davranış' tanımıyla açılan soruşturmadan sorumlu müfettiş raporunu UEFA Disiplin Kurulu’na sundu.

İLK İÇ SAHA MAÇINDA 10 BİN KOLTUK BOŞ BIRAKILABİLİR

Raporda ceza resmiyet kazandıktan sonra Fenerbahçe’nin Avrupa kupalarında oynayacağı ilk iç saha maçında 10 bin koltuğun boş bırakılması ve para cezası içeren cezai işlem önerisi yer aldı.

Raporu değerlendirmeye alan UEFA Disiplin Kurulu, kısa süre içerisinde kararını açıklayacak.

Fenerbahçe, yarın UEFA Avrupa Ligi 3. Eleme Turu ilk maçında Kadıköy’de Slovacko’yu konuk edecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'