Bursaspor'da 7 oyuncu disipline sevk edildi

Bursaspor yönetimi, Diyarbekirspor maçındaki olaylar nedeniyle toplam 7 oyuncuyu disiplin kuruluna sevk etti.

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta Bursaspor ve Diyarbekirspor karşılaşmasında saha karıştı. 81. dakikada oyuncular sahada birbirine girdi. Bursaspor, kavga çıkan Diyarbekirspor maçının ardından kadro dışı bırakılan futbolcu sayısı 2'ye yükseldi.

Bursaspor'dan yapılan açıklamada, "Profesyonel futbolcu Bilal Güney teknik ekibin raporu doğrultusunda yönetim kurulumuz tarafından süresiz kadro dışı bırakılmıştır" denildi. Yeşil beyazlı kulüp, 20 Aralık günü oynanan maçın hemen ardından Çağatay Yılmaz'ın da kadro dışı bırakıldığını duyurmuştu.

7 futbolcu disipline sevk edildi

Kulüp yönetimi, kadro dışı kararlarının yanı sıra 7 futbolcunun disiplin kuruluna sevk edildiğini açıkladı.

Maçla ilgili görüntülerin incelendiğin aktarılan açıklamada, "Son oynanan Diyarbekirspor maçının bitimiyle birlikte, ilk olarak şehrimizin sosyal medya hesaplarından, ardından ulusal medya ajansları tarafından paylaşılan görüntüler nedeniyle 7 futbolcumuz (Çağatay Yılmaz, Canberk Yurdakul, Eren Tunalı, Talha Yakın, Ertuğrul Kurtuluş, Ozan İsmail Koç, Bilal Güney) tedbirli olarak disiplin kuruluna sevk edilmiştir" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'