Beşiktaş'ta koronavirüs alarmı!

Beşiktaş Icrypex Erkek Basketbol Takımı'nda 4 A Takım oyuncusunun, 2 A Takım ile antrenmanlara çıkan altyapı oyuncusunun ve teknik ekipte bulunan 2 kişinin...

Beşiktaş Icrypex Erkek Basketbol Takımı'nda 4 A Takım oyuncusunun, 2 A Takım ile antrenmanlara çıkan altyapı oyuncusunun ve teknik ekipte bulunan 2 kişinin Covid-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Siyah-beyazlı kulübün resmi inetrnet sitesinden yapılan açıklamada, "Beşiktaş Icrypex Takımımızın sporcuları ile teknik ve idari ekibine, ING Basketbol Süper Ligi'nin 27. haftasında oynayacağımız Bahçeşehir Koleji maçı öncesi rutin Covid-19 PCR testi uygulanmış, yapılan testler neticesinde; dört A Takım sporcumuzda, iki A Takımımızla antrenmanlara çıkan altyapı sporcumuzda ve teknik ekibimizde bulunan iki kişide pozitif bulguya rastlanmıştır. Testi pozitif sonuçlanan sporcularımızla teknik ekibimizde yer alan kişilerin tedavi, takip ve izolasyon programına ilgili protokoller uyarınca başlanmıştır" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'