Beşiktaş’tan Hırvatistan ligi takımlarından Hajduk Split’e kiralık olarak transfer olan Umut Nayir, Türkiye’nin İstanbul Sözleşmesi’nden ayrılmasına tepki gösterdi. Alınan kararı sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda eleştiren Umut Nayir şu ifadeleri kullandı, “Daha fazla önlem almamız gereken bir konuda bile tersine adım atıyoruz. Akıl, vicdan yoklaması yapmaktan yoruldum artık… #İstanbulSozlesmesiYasatir”
Beşiktaş'ın eski golcüsünden 'İstanbul Sözleşmesi' paylaşımı
Umut Nayir, Türkiye’nin İstanbul Sözleşmesi’nden ayrılmasını, “Daha fazla önlem almamız gereken böyle bir konuda bile tersine adım atıyoruz.” sözleriyle eleştirdi.
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'