Beşiktaş taraftarı ve polis arasında arbede: Havaya ateş açıldı!

İstanbul'da Beşiktaş'ın şampiyonluğunu kutlamak için sokaklara çıkan taraftarlar, güvenlik güçlerinin müdahalesiyle karşılaştı. Polis, havaya ateş açtı.

Beşiktaş'ın Süper Lig'in son haftasında Göztepe'yi deplasmanda 2-1 mağlup ederek 16. lig şampiyonluğunu ilan etmesiyle, siyah-beyazlı taraftarlar Türkiye'nin birçok noktasında sokağa çıkma kısıtlamasına rağmen caddelere çıkarak kutlama yaptı.

Yurdun birçok noktasında kutlamalar polisin uyarısı ve müdahalesiyle dağılırken, İstanbul'un Eyüpsultan ilçesinde polis ve taraftarlar karşı karşıya geldi. 

Kutlama yapmak için sokağa çıkan taraftarlar, polisin ve bekçilerin müdahalesiyle karşılaştı

Güvenlik güçleri Beşiktaşlı taraftarlarla arbede yaşarken, bazı polis memurları ve bekçiler havaya ateş açtı.

Güvenlik güçlerinin bu tavrı, çevredeki yurttaşların tepkisini çekti.
 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'