Beşiktaş, İspanyol futbolcu ile yollarını ayırdı

Beşiktaş Kulübü, İspanyol futbolcu Francisco Montero ile yollarının ayrıldığını duyurdu. Futbolcu Almanya 2. Lig takımlarından Hamburg'a kiralandı.

Kulüpten yapılan açıklamada, "Profesyonel futbolcumuz Francisco Montero ile olan sözleşmemizi karşılıklı anlaşarak sonlandırmış bulunmaktayız. Francisco Montero'ya bundan sonraki kariyerinde başarılar dileriz." denildi.

AA'nın aktardığına göre Montero, 2020-2021 sezonunda transfer olduğu siyah-beyazlı ekipteki 4 sezonda 46 maçta şans buldu. Beşiktaş'taki ilk sezonunda 17 resmi karşılaşmada görev alan 25 yaşındaki stoper, 2021-2022 sezonunda ise 25 karşılaşmaya çıktı.

2022-2023 sezonunun başında siyah-beyazlı formayla 4 resmi maçta görev alan İspanyol futbolcu, ardından Almanya 2. Lig takımlarından Hamburg'a kiralandı.

Montero, geçen sezonu ise Portekiz'in Arouca takımında kiralık olarak geçirmişti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'