Beşiktaş Başkanı Çebi'den rakiplere gönderme! 'Herkes karşımızda ama...'

Ahmet Nur Çebi, son dönemdeki demeçleri yorumlarken, “Baksanıza bir tek onlar kaldı yanımızda, herkes toparlanıp üstümüze geliyorlar ama biz yine de şampiyon olacağız ”dedi

Süper Lig’in 38. haftasında deplasmanda Çaykur Rizespor ile karşılaşacak olan lider Beşiktaş Trabzon’a geldi. Az sayıda siyah-beyazlı taraftarların çiçek verdiği başkan Ahmet Nur Çebi, "Herkes toparlanıp üstümüze geliyorlar ama biz yine de şampiyon olacağız ”dedi

Uçakla Trabzon havaalanına gelen siyah-beyazlı kafile, buradan kara yolu ile Rize’ye kamp yapacağı otele geçerek maç saatini bekleyecek. Beşiktaş Kulüp Başkanı Ahmet Nur Çebi’nde yer aldığı kafileyi az sayıda Beşiktaş taraftarı karşıladı. Taraftarların isteğini kırmayarak onların yanına giden Çebi’ye, taraftarlar çiçek verdi. Bir basın mensubunun "Taraftarların isteğini kırmıyorsunuz. Neler söylemek istersiniz?" sorusuna Çebi, “Baksana bir tek onlar kaldı yanımızda, herkes karşımızda. Herkes toparlandı üstümüze geliyorlar ama biz yine şampiyon olacağız” dedi. (İHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'