Başkanlık seçimi için geri sayım başladı! Fenerbahçe'de Ali Koç yeniden aday olacak mı?

Sarı-lacivertlilerde mevcut başkan Ali Koç'un bu akşam oynanacak Kayserispor maçından sonra adaylığını resmen açıklaması bekleniyor.

Fenerbahçe bu akşam deplasmanda Kayserispor'a konuk oluyor. Sarı-lacivertlilerin matematiksel olarak şampiyonluk şansı devam etse bile ipler ezeli rakiplerinin elinde. Sezonun bitmesiyle beraber seçim heyecanı yaşayacak sarı-lacivertli camiada Ali Koç'un adaylık için son kararını verdi.

3 YIL DAHA GÖREVDE KALMAK İSTİYOR

Sabah Gazetesi'nin haberine göre; özellikle Sivas yenilgisi sonrası sosyal medyada büyük tepki gören Koç'un, bugünkü Kayserispor mücadelesinden sonra adaylığını açıklayacağı belirtildi.

3 yıl daha görev talep edeceği belirtilen Koç'un, ilk başkan adayı olduğu dönemde sarf ettiği, "Benim 6 yıla ihtiyacım var" sözünü tutma adına da yeniden aday olacağı ifade ediliyor. Ancak yönetimde ciddi değişikliklere gidilecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'