Aytaç Kara’nın koronavirüs testi pozitif çıktı

Kasımpaşa'nın tecrübeli orta saha oyuncusu Aytaç Kara, koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Kasımpaşa'nın tecrübeli orta saha oyuncusu Aytaç Kara, koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Süper Lig'in 11'inci haftasında cuma günü deplasmanda Beşiktaş'a konuk olacak Kasımpaşa'da Aytaç Kara'nın koronavirüs testi pozitif çıktı. Rutin olarak gerçekleştirilen testlerde pozitif sonuç veren tecrübeli orta saha, haberi sosyal medya hesabı üzerinden duyurdu.

Aytaç Kara, yaptığı yazılı açıklamada, "Beşiktaş maçı öncesi yapılan Covid-19 testimin pozitif çıktığını öğrendim. Gerekli tetkiklerim yapılıp evde karantina sürecim başlamıştır. Sağlık durumum gayet iyi durumda olup, geçmiş olsun dileklerini ileten herkese teşekkür ediyorum. En kısa sürede sağlıklı şekilde görüşmek üzere" ifadelerini kullandı.

(FOTOĞRAFLI)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'