Amatör Lig maçını 30 bin 358 seyirci izledi

Bölgesel Amatör Ligde mücadele eden Eskişehirspor’un maçını 30 bin 358 biletli taraftar izledi.

Eskişehirspor, mücadele ettiği Bölgesel Amatör Lig 6. Grup'ta Manavgat Belediyespor'a karşı mücadele etti.

Eskişehir Yeni Stadyumu'nda oynanan 11. hafta karşılaşmasına kırmızı-siyahlı ev sahibi kulübün taraftarları yoğun ilgi gösterdi. 30 bini aşkın taraftar stada akın etti. AA’nın kulüp yetkililerinden edindiği bilgiye göre 30 bin 358 biletli taraftar takıma destek verdi.

Eskişehirspor 2-1’lik galibiyetle liderlik koltuğuna oturdu.

Eskişehirspor Kulüp Başkanı Ulaş Entok, gazetecilere yaptığı açıklamada, "30 küsur bin kadar bir taraftarımız vardı. Eskişehirspor'un zaten ligi olmaz. Bugün sıra taraftarımızdaydı. Onlar da üstüne düşeni fazlasıyla yaptılar. Eskişehirspor her zaman taraftar liginde şampiyondur. Bundan sonra da böyle olacak. İnşallah sene sonunda da şampiyonluğu göğüsleriz" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'
Vincenzo Montella'dan ABD maçı sonrası sitem: 'Futbolcularım saldırıları hak etmedi'