Altay'a 12'nci adamdan bayraklı destek

TFF 1'inci Lig'de bitime 1 hafta kala Play-Off'u garantileyen Altay'da teknik direktörlük görevine Mustafa Denizli'nin getirilmesiyle şampiyonluk havasına giren...

TFF 1'inci Lig'de bitime 1 hafta kala Play-Off'u garantileyen Altay'da teknik direktörlük görevine Mustafa Denizli'nin getirilmesiyle şampiyonluk havasına giren taraftarlar, İzmir'in sokak ve caddelerini bayraklarla süsledi. Konak ilçesinin Alsancak semti başta olmak üzere Karabağlar, Gaziemir, Bozyaka, Bornova, Balçova, Çimentepe, Eskiizmir, Kahramanlar, Çamdibi, Levent gibi pek çok mahalle ve ilçeyi dev bayraklarla donatan taraftarlar, kenti siyah-beyaz renklere boyadı.

Koronavirüs salgını nedeniyle uzun süredir stadyumlara giremeyen taraftarlar, ayrı kaldıkları siyah-beyazlı takımı motive etmek için kolları sıvadı. Hazırlanan bayraklarda, "Altay Alsancak Stadı ve Süper Lig'e geri dönüyoruz" mesajları verildi. Yeni sezonda takımlarını Süper Lig'de görmek isteyen Altaylılar, pek çok futbolsever gibi sınırlı sayıda da olsa Play-Off müsabakalarında stadyumlara seyirci alınması yönünde bir karar çıkarılmasını ümit ediyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'