Ali Çetin: 8 pozisyona girdik, gol atamadık

Yukatel Denizlispor'un başkanı Ali Çetin, "Top sevmedi mi sevmiyor. 8 pozisyona girdik, gol atamadık. Rakibimizi tebrik ediyoruz" dedi.

Yukatel Denizlispor'un başkanı Ali Çetin, "Top sevmedi mi sevmiyor. 8 pozisyona girdik, gol atamadık. Rakibimizi tebrik ediyoruz" dedi.

Yukatel Denizlispor Başkanı Ali Çetin, Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup oldukları karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

"Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum" diyerek sözlerine başlayan Çetin, "Fenerbahçe'ye karşı canla başla mücadele eden bir Denizlispor vardı. Top sevmedi mi sevmiyor. 8 pozisyona girdik, gol atamadık. Bir tane bariz bir penaltımız verilmedi. Birinci penaltıyı atamadık. Öyle bir şanssızlık yaşadık. Rakibimizi tebrik ediyoruz. Önümüzdeki haftadan itibaren farklı bir Denizlispor izleteceğiz" ifadelerini kullandı.

Karşılaşmanın ilk yarısında protokol tribününde yaşanan gerginlikle ilgili gelen soruya yanıt veren Ali Çetin, "Çok önemli bir sorun yoktu aslında. Her iki tarafın da heyecanından dolayı... Birkaç gündür bir tweet meselesi var. Ondan dolayı her iki tarafta bir gerginlik var. Çok kırıcı ve rencide edici bir olay yaşanmadı" dedi.

Hugo Rodallega'nın 2'nci yarıdaki pozisyonunun penaltı olduğunu kaydeden Çetin, "Hatalı kararlarda federasyon zaten gerekli şeyleri yapıyor. Bununla ilgili bir yorum yapmamız doğru olmaz. Rodallega'nın pozisyonu çok net penaltı. İncelemesi yapıldıktan sonra, federasyonumuz gereğini yapar" diyerek sözlerini noktaladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Son 32'ye lider olarak yükseldi: Belçika, Yeni Zelanda karşısında farka koştu
Şenol Güneş'ten Dünya Kupası değerlendirmesi: 'Oyuncuların üzülmeye hakkı yok'
Nihat Kahveci'den Montella'ya sert tepki: 'Sizin düşmanınız yok bu ülkede'
Juan Mata'dan Arda Güler'e büyük övgü
Arda Güler'den eleştirilere yanıt: 'Ne söyleseler haklılar'