Selahattin Demirtaş, "Kayıplarımıza rahmet dilemekten, acıları paylaşmaktan başka bir şey gelmiyor elimden. Çok üzgünüm

Edirne Cezaevi'nde tutuklu bulunan HDP'nin eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, İzmir depremine ilişkin paylaştığı mesajında, "Kayıplarımıza rahmet dilemekten, acıları paylaşmaktan başka bir şey gelmiyor elimden. Çok üzgünüm" dedi. 

 

Tutuklu bulunan Demirtaş'ın, avukatları aracılığıyla sosyal medya hesabı üzerinden paylaştığı mesaj şöyle:

"Dualarım, tüm kalbim seninle İzmir. Kayıplarımıza rahmet dilemekten, acıları paylaşmaktan başka bir şey gelmiyor elimden. Çok üzgünüm."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Politika Haberleri

CHP’li Aşkın Genç: 'Enerji yoksulluğunu birkaç teknik aksaklığa veya dönemsel kullanıma indirgemek kabul edilemez'
Adalar Belediyesi'nde CHP'nin adayı Medine Pamuk Belediye Başkan Vekili seçildi
Erdoğan da 'CHP arınmalı' dedi: 'Kuşkusuz hayırlı olacak'
Şişli'de İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ilkokulları AKP'ye açtı!
‘CHP’li iş insanı’ denilen isim hakkında dikkat çeken geçmiş: AKP'de görev aldığı ortaya çıktı